23948sdkhjf

Bra som jag är

KappAhl har arrangerat en designtävling till förmån för Bris, där barn fick beskriva vad ”Bra som jag är” betyder för dem
Det vinnande bidraget i Kappahls tävling "Bra som jag är"

I ett pressmeddelande skriver Kappahl att årets vinnande motiv har ritats av 12-åriga Maja från Ljungbyhed. Hennes motiv kommer att tryckas på tygpåsar som säljs till förmån för barnrättsorganisationer. Tygpåsarna kommer att säljas i KappAhls alla försäljningsländer från augusti, till förmån för de barnrättsorganisationer som modekedjan stödjer. I Sverige stödjer KappAhl Bris.
– Det värmer att budskapet ”Bra som jag är” är viktigt för barn i alla åldrar. Tusentals fantasifulla motiv med viktiga budskap har kommit in från både små och stora barn, säger Kappahls kommunikationschef Charlotte Högberg .

2014 lanserade KappAhl kampanjen ”Bra som jag är” till förmån för arbetet för barns rättigheter.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093