Annons:

Prenumerera



Dagens Handel nyhetsbrev - registera dig här!

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


Prenumerera


Vill du ha vårt nyhetsbrev - fyll i din e-postadress nedan

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


Bra som jag är

Dagmar Forne | 2016/03/18 | Antal kommentarer 0

KappAhl har arrangerat en designtävling till förmån för Bris, där barn fick beskriva vad ”Bra som jag är” betyder för dem

Det vinnande bidraget i Kappahls tävling ”Bra som jag är”

I ett pressmeddelande skriver Kappahl att årets vinnande motiv har ritats av 12-åriga Maja från Ljungbyhed. Hennes motiv kommer att tryckas på tygpåsar som säljs till förmån för barnrättsorganisationer. Tygpåsarna kommer att säljas i KappAhls alla försäljningsländer från augusti, till förmån för de barnrättsorganisationer som modekedjan stödjer. I Sverige stödjer KappAhl Bris.
– Det värmer att budskapet ”Bra som jag är” är viktigt för barn i alla åldrar. Tusentals fantasifulla motiv med viktiga budskap har kommit in från både små och stora barn, säger Kappahls kommunikationschef Charlotte Högberg.

2014 lanserade KappAhl kampanjen ”Bra som jag är” till förmån för arbetet för barns rättigheter.

Skriv ut Skriv ut
Lidl följer i Aldis fotspår och satsar på USA

Lidl planerar 100 butiker i USA

2017/02/24 - I år planerar lågpriskedjan Lidl att öppna 100 butiker längs den amerikanska... 2017/02/24 - I år planerar lågpriskedjan Lidl att öppna 100 butiker längs den amerikanska östkusten. -...
P1030889

Herrkedjan öppnar fler

2017/02/24 - Idag öppnar herrkedjan Brothers, som hör till modekoncernen Rnb, upp sin första... 2017/02/24 - Idag öppnar herrkedjan Brothers, som hör till modekoncernen Rnb, upp sin första nya butik i...
Kamppi, Helsingfors. Foto: Allianz

Ny delägare för Kampen i finsk storaffär

2017/02/23 - Helsingfors stora köpcentrum Kamppi har fått ny hälftenägare, i vad som beskrivs... 2017/02/23 - Helsingfors stora köpcentrum Kamppi har fått ny hälftenägare, i vad som beskrivs som en av...
IMG_0169

Varning för fulkod

2017/02/23 - Säkerhetsföretaget Check Point har släppt en rapport över de globala säkerhetstrenderna för... 2017/02/23 - Säkerhetsföretaget Check Point har släppt en rapport över de globala säkerhetstrenderna för det sista halvåret...

Bra som jag är

Dagmar Forne | 2016/03/18 | Antal kommentarer 0




KappAhl har arrangerat en designtävling till förmån för Bris, där barn fick beskriva vad ”Bra som jag är” betyder för dem

Det vinnande bidraget i Kappahls tävling ”Bra som jag är”

I ett pressmeddelande skriver Kappahl att årets vinnande motiv har ritats av 12-åriga Maja från Ljungbyhed. Hennes motiv kommer att tryckas på tygpåsar som säljs till förmån för barnrättsorganisationer. Tygpåsarna kommer att säljas i KappAhls alla försäljningsländer från augusti, till förmån för de barnrättsorganisationer som modekedjan stödjer. I Sverige stödjer KappAhl Bris.
– Det värmer att budskapet ”Bra som jag är” är viktigt för barn i alla åldrar. Tusentals fantasifulla motiv med viktiga budskap har kommit in från både små och stora barn, säger Kappahls kommunikationschef Charlotte Högberg.

2014 lanserade KappAhl kampanjen ”Bra som jag är” till förmån för arbetet för barns rättigheter.

Skriv ut Skriv ut
Lidl följer i Aldis fotspår och satsar på USA

Lidl planerar 100 butiker i USA

2017/02/24 - I år planerar lågpriskedjan Lidl att öppna 100 butiker längs den amerikanska... 2017/02/24 - I år planerar lågpriskedjan Lidl att öppna 100 butiker längs den amerikanska östkusten. -...
P1030889

Herrkedjan öppnar fler

2017/02/24 - Idag öppnar herrkedjan Brothers, som hör till modekoncernen Rnb, upp sin första... 2017/02/24 - Idag öppnar herrkedjan Brothers, som hör till modekoncernen Rnb, upp sin första nya butik i...
Kamppi, Helsingfors. Foto: Allianz

Ny delägare för Kampen i finsk storaffär

2017/02/23 - Helsingfors stora köpcentrum Kamppi har fått ny hälftenägare, i vad som beskrivs... 2017/02/23 - Helsingfors stora köpcentrum Kamppi har fått ny hälftenägare, i vad som beskrivs som en av...
IMG_0169

Varning för fulkod

2017/02/23 - Säkerhetsföretaget Check Point har släppt en rapport över de globala säkerhetstrenderna för... 2017/02/23 - Säkerhetsföretaget Check Point har släppt en rapport över de globala säkerhetstrenderna för det sista halvåret...

Prenumerera


Vill du ha vårt nyhetsbrev - fyll i din e-postadress nedan

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


© Dagens Handel, Box 72001, 18172 Lidingö, 08-6704100