Annons:

Prenumerera



Dagens Handel nyhetsbrev - registera dig här!

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


Prenumerera


Vill du ha vårt nyhetsbrev - fyll i din e-postadress nedan

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


  • ledare

  • event

    • Frukost med Dagens Handel och Asendia

      Dagens Handel och Asendia bjuder in till frukostseminariet Kräsen och snabb – säg hej till din nya kund! Den 27 oktober klockan 8.00 på Boquerian Torg, Mood Gallerian Regeringsgatan 38, Stockholm.

    • Boka in Retail Forum!

      Nu är det hög tid att boka in heldagseventen Retail Forum som går i Göteborg den 4 oktober och i Stockholm den 13 oktober. Temat för höstens event är Handeln 3.0 – det handlar om hur digitaliseringen driver utvecklingen från produkter till tjänster och upplevelser.

Jula Club firar 2 miljoner

Dagmar Forne | 2016/03/30 | Antal kommentarer 0

Julas kundklubb, Jula Club, har nu 2 miljoner medlemmar. Företaget firar framgången med att lansera ännu en kundklubb.

– Det är fantastiskt kul, 2 miljoner medlemmar är ett kvitto på att vi har många engagerade kunder, säger Joachim Frykberg, vd Jula AB och tillägger att kundklubben är en extremt viktig nyckelfunktion i företagets strävan att möta kunden på rätt sätt.

Den 2 och 3 april blir det stort firande i alla Julavaruhus med anledning av att Jula Club passerat 2 miljoners-strecket. Jula lottar ut 2 000 000 poäng till medlemmarna, dessutom får medlemmarna ett specialerbjudande med övernattning på Julahotellet i Skara och inträde till Skara Sommarland.

Sedan starten i september 2011 har Julas kundklubb haft en snabb tillväxt. Miljonstrecket passerades redan i juni 2014.

– Jula Club är en av våra viktigaste plattformar för att möta kunden. Vi arbetar aktivt med rekrytering av nya medlemmar och vi anstränger oss hårt för att ge dessa engagerade kunder våra bästa erbjudanden, säger Joachim Frykberg.

Ny kundklubb

I samma veva som Jula Club nu passerar 2 miljoner medlemmar lanseras Julas nya kundklubb, Jula Pro, som vänder sig till företagskunder.

– Jula har idag många företagskunder och med Jula Pro kommer vi att kunna möta dessa kunder på ett ännu bättre sätt. Jula Club tillsammans med Jula Pro ger oss en mycket stark ställning på den svenska marknaden, säger Joachim Frykberg.

Skriv ut Skriv ut
IMG_2185

Konsumentenkät: Kontanter borta om 10 år

2016/09/30 - Endast fyra procent av svenska folket tror att de kommer att betala... 2016/09/30 - Endast fyra procent av svenska folket tror att de kommer att betala med kontanter om...
IMG_5591

Digitalt prickskytte hos hemelkedjan

2016/09/30 - Media Markt är inne i en stor digital satsning, där kunden ska... 2016/09/30 - Media Markt är inne i en stor digital satsning, där kunden ska mötas med ett...
IMG_3169

Lager 157 öppnar i Stockholms city

2016/09/29 - Det borras och fejas in i det sista. Klockan 15.00 i dag... 2016/09/29 - Det borras och fejas in i det sista. Klockan 15.00 i dag öppnar varuhuskedjan Lager...
IMG_1678

Byggvaruhandel säljer mode

2016/09/29 - Byggvaruhandelsföretaget Karl Hedin AB har träffat avtal med De Palma Workwear, ett... 2016/09/29 - Byggvaruhandelsföretaget Karl Hedin AB har träffat avtal med De Palma Workwear, ett företag som säljer...

Jula Club firar 2 miljoner

Dagmar Forne | 2016/03/30 | Antal kommentarer 0




Julas kundklubb, Jula Club, har nu 2 miljoner medlemmar. Företaget firar framgången med att lansera ännu en kundklubb.

– Det är fantastiskt kul, 2 miljoner medlemmar är ett kvitto på att vi har många engagerade kunder, säger Joachim Frykberg, vd Jula AB och tillägger att kundklubben är en extremt viktig nyckelfunktion i företagets strävan att möta kunden på rätt sätt.

Den 2 och 3 april blir det stort firande i alla Julavaruhus med anledning av att Jula Club passerat 2 miljoners-strecket. Jula lottar ut 2 000 000 poäng till medlemmarna, dessutom får medlemmarna ett specialerbjudande med övernattning på Julahotellet i Skara och inträde till Skara Sommarland.

Sedan starten i september 2011 har Julas kundklubb haft en snabb tillväxt. Miljonstrecket passerades redan i juni 2014.

– Jula Club är en av våra viktigaste plattformar för att möta kunden. Vi arbetar aktivt med rekrytering av nya medlemmar och vi anstränger oss hårt för att ge dessa engagerade kunder våra bästa erbjudanden, säger Joachim Frykberg.

Ny kundklubb

I samma veva som Jula Club nu passerar 2 miljoner medlemmar lanseras Julas nya kundklubb, Jula Pro, som vänder sig till företagskunder.

– Jula har idag många företagskunder och med Jula Pro kommer vi att kunna möta dessa kunder på ett ännu bättre sätt. Jula Club tillsammans med Jula Pro ger oss en mycket stark ställning på den svenska marknaden, säger Joachim Frykberg.

Skriv ut Skriv ut
IMG_2185

Konsumentenkät: Kontanter borta om 10 år

2016/09/30 - Endast fyra procent av svenska folket tror att de kommer att betala... 2016/09/30 - Endast fyra procent av svenska folket tror att de kommer att betala med kontanter om...
IMG_5591

Digitalt prickskytte hos hemelkedjan

2016/09/30 - Media Markt är inne i en stor digital satsning, där kunden ska... 2016/09/30 - Media Markt är inne i en stor digital satsning, där kunden ska mötas med ett...
IMG_3169

Lager 157 öppnar i Stockholms city

2016/09/29 - Det borras och fejas in i det sista. Klockan 15.00 i dag... 2016/09/29 - Det borras och fejas in i det sista. Klockan 15.00 i dag öppnar varuhuskedjan Lager...
IMG_1678

Byggvaruhandel säljer mode

2016/09/29 - Byggvaruhandelsföretaget Karl Hedin AB har träffat avtal med De Palma Workwear, ett... 2016/09/29 - Byggvaruhandelsföretaget Karl Hedin AB har träffat avtal med De Palma Workwear, ett företag som säljer...

Prenumerera


Vill du ha vårt nyhetsbrev - fyll i din e-postadress nedan

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


  • ledare

  • event

    • Frukost med Dagens Handel och Asendia

      Dagens Handel och Asendia bjuder in till frukostseminariet Kräsen och snabb – säg hej till din nya kund! Den 27 oktober klockan 8.00 på Boquerian Torg, Mood Gallerian Regeringsgatan 38, Stockholm.

    • Boka in Retail Forum!

      Nu är det hög tid att boka in heldagseventen Retail Forum som går i Göteborg den 4 oktober och i Stockholm den 13 oktober. Temat för höstens event är Handeln 3.0 – det handlar om hur digitaliseringen driver utvecklingen från produkter till tjänster och upplevelser.

© Dagens Handel, Box 72001, 18172 Lidingö, 08-6704100