Annons:

Prenumerera



Dagens Handel nyhetsbrev - registera dig här!

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


Prenumerera


Vill du ha vårt nyhetsbrev - fyll i din e-postadress nedan

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


  • ledare

  • event

    • Retail Forum: När handeln digitaliseras blir människan viktigare

      Anna Jonsson, forskare vid företagsekonomiska institutionen vid Lunds universitet, är en av talarna på Retail Forum, som Dagens Handel anordnar i Stockholm och Göteborg.. Rubriken är "När handeln digitaliseras blir människan viktigare". Hon berättar bland annat om ett forskningsprojekt där Ikea var involverade som belyser hur digitaliseringen kan göra kundkontakterna bättre och handelsjobben mer kvalificerade och spännande. –Butiksmedarbetarnas kunnande är handlarnas främsta konkurrensmedel. Digitaliseringen kan lyfta fram det, säger hon.

    • Retail Forum i Göteborg och Stockholm

      Dagens Handel bjuder in till heldagseventen Retail Forum i Göteborg den 4 oktober och i Stockholm den 13 oktober. Temat för höstens event är Handeln 3.0 – det handlar om hur digitaliseringen driver utvecklingen från produkter till tjänster och upplevelser.

Jula Club firar 2 miljoner

Dagmar Forne | 2016/03/30 | Antal kommentarer 0

Julas kundklubb, Jula Club, har nu 2 miljoner medlemmar. Företaget firar framgången med att lansera ännu en kundklubb.

– Det är fantastiskt kul, 2 miljoner medlemmar är ett kvitto på att vi har många engagerade kunder, säger Joachim Frykberg, vd Jula AB och tillägger att kundklubben är en extremt viktig nyckelfunktion i företagets strävan att möta kunden på rätt sätt.

Den 2 och 3 april blir det stort firande i alla Julavaruhus med anledning av att Jula Club passerat 2 miljoners-strecket. Jula lottar ut 2 000 000 poäng till medlemmarna, dessutom får medlemmarna ett specialerbjudande med övernattning på Julahotellet i Skara och inträde till Skara Sommarland.

Sedan starten i september 2011 har Julas kundklubb haft en snabb tillväxt. Miljonstrecket passerades redan i juni 2014.

– Jula Club är en av våra viktigaste plattformar för att möta kunden. Vi arbetar aktivt med rekrytering av nya medlemmar och vi anstränger oss hårt för att ge dessa engagerade kunder våra bästa erbjudanden, säger Joachim Frykberg.

Ny kundklubb

I samma veva som Jula Club nu passerar 2 miljoner medlemmar lanseras Julas nya kundklubb, Jula Pro, som vänder sig till företagskunder.

– Jula har idag många företagskunder och med Jula Pro kommer vi att kunna möta dessa kunder på ett ännu bättre sätt. Jula Club tillsammans med Jula Pro ger oss en mycket stark ställning på den svenska marknaden, säger Joachim Frykberg.

Skriv ut Skriv ut
Gateau

Bagerikedja öppnar i Göteborg

2016/08/25 - Med ett lokalt bageri och två brödbutiker kommer nu Gateau till Göteborg,... 2016/08/25 - Med ett lokalt bageri och två brödbutiker kommer nu Gateau till Göteborg, ...
IMG_2873

2015 – ett lysande handelsår

2016/08/25 - På torsdagsmorgonen presenterade HUI research 2015 års siffror över detaljhandeln i Sverige.... 2016/08/25 - På torsdagsmorgonen presenterade HUI research 2015 års siffror över detaljhandeln i Sverige. Ett mycket bra...
Synoptik Kista galleria IMG_1122

Optikkedjan byter utseende

2016/08/25 - Idag vaknade Synoptikkedjan med nytt ansikte. Kedjan har bytt ut sin grafiska... 2016/08/25 - Idag vaknade Synoptikkedjan med nytt ansikte. Kedjan har bytt ut sin grafiska profil. ...
Ulf S. Gustafsson, vd för Byggmaterialhandlarna.

Bygghandels-vd om julisiffrorna

2016/08/25 - Igår presenterade branschorganistionen Byggmaterialhandlarna sina julisiffror med rubriken Svag sommarförsäljning. Läs Ulf... 2016/08/25 - Igår presenterade branschorganistionen Byggmaterialhandlarna sina julisiffror med rubriken Svag sommarförsäljning. Läs Ulf S. Gustafssons, vd...
IMG_2839

Formex hyllar eftertanke

2016/08/24 - Eftertanke, ärlighet och produkter med långt liv är teman som hela tiden... 2016/08/24 - Eftertanke, ärlighet och produkter med långt liv är teman som hela tiden återkommer på Formexmässan...

Jula Club firar 2 miljoner

Dagmar Forne | 2016/03/30 | Antal kommentarer 0




Julas kundklubb, Jula Club, har nu 2 miljoner medlemmar. Företaget firar framgången med att lansera ännu en kundklubb.

– Det är fantastiskt kul, 2 miljoner medlemmar är ett kvitto på att vi har många engagerade kunder, säger Joachim Frykberg, vd Jula AB och tillägger att kundklubben är en extremt viktig nyckelfunktion i företagets strävan att möta kunden på rätt sätt.

Den 2 och 3 april blir det stort firande i alla Julavaruhus med anledning av att Jula Club passerat 2 miljoners-strecket. Jula lottar ut 2 000 000 poäng till medlemmarna, dessutom får medlemmarna ett specialerbjudande med övernattning på Julahotellet i Skara och inträde till Skara Sommarland.

Sedan starten i september 2011 har Julas kundklubb haft en snabb tillväxt. Miljonstrecket passerades redan i juni 2014.

– Jula Club är en av våra viktigaste plattformar för att möta kunden. Vi arbetar aktivt med rekrytering av nya medlemmar och vi anstränger oss hårt för att ge dessa engagerade kunder våra bästa erbjudanden, säger Joachim Frykberg.

Ny kundklubb

I samma veva som Jula Club nu passerar 2 miljoner medlemmar lanseras Julas nya kundklubb, Jula Pro, som vänder sig till företagskunder.

– Jula har idag många företagskunder och med Jula Pro kommer vi att kunna möta dessa kunder på ett ännu bättre sätt. Jula Club tillsammans med Jula Pro ger oss en mycket stark ställning på den svenska marknaden, säger Joachim Frykberg.

Skriv ut Skriv ut
Gateau

Bagerikedja öppnar i Göteborg

2016/08/25 - Med ett lokalt bageri och två brödbutiker kommer nu Gateau till Göteborg,... 2016/08/25 - Med ett lokalt bageri och två brödbutiker kommer nu Gateau till Göteborg, ...
IMG_2873

2015 – ett lysande handelsår

2016/08/25 - På torsdagsmorgonen presenterade HUI research 2015 års siffror över detaljhandeln i Sverige.... 2016/08/25 - På torsdagsmorgonen presenterade HUI research 2015 års siffror över detaljhandeln i Sverige. Ett mycket bra...
Synoptik Kista galleria IMG_1122

Optikkedjan byter utseende

2016/08/25 - Idag vaknade Synoptikkedjan med nytt ansikte. Kedjan har bytt ut sin grafiska... 2016/08/25 - Idag vaknade Synoptikkedjan med nytt ansikte. Kedjan har bytt ut sin grafiska profil. ...
Ulf S. Gustafsson, vd för Byggmaterialhandlarna.

Bygghandels-vd om julisiffrorna

2016/08/25 - Igår presenterade branschorganistionen Byggmaterialhandlarna sina julisiffror med rubriken Svag sommarförsäljning. Läs Ulf... 2016/08/25 - Igår presenterade branschorganistionen Byggmaterialhandlarna sina julisiffror med rubriken Svag sommarförsäljning. Läs Ulf S. Gustafssons, vd...
IMG_2839

Formex hyllar eftertanke

2016/08/24 - Eftertanke, ärlighet och produkter med långt liv är teman som hela tiden... 2016/08/24 - Eftertanke, ärlighet och produkter med långt liv är teman som hela tiden återkommer på Formexmässan...

Prenumerera


Vill du ha vårt nyhetsbrev - fyll i din e-postadress nedan

Namn
E-postadress*

Vår policy för e-postadresser


  • ledare

  • event

    • Retail Forum: När handeln digitaliseras blir människan viktigare

      Anna Jonsson, forskare vid företagsekonomiska institutionen vid Lunds universitet, är en av talarna på Retail Forum, som Dagens Handel anordnar i Stockholm och Göteborg.. Rubriken är "När handeln digitaliseras blir människan viktigare". Hon berättar bland annat om ett forskningsprojekt där Ikea var involverade som belyser hur digitaliseringen kan göra kundkontakterna bättre och handelsjobben mer kvalificerade och spännande. –Butiksmedarbetarnas kunnande är handlarnas främsta konkurrensmedel. Digitaliseringen kan lyfta fram det, säger hon.

    • Retail Forum i Göteborg och Stockholm

      Dagens Handel bjuder in till heldagseventen Retail Forum i Göteborg den 4 oktober och i Stockholm den 13 oktober. Temat för höstens event är Handeln 3.0 – det handlar om hur digitaliseringen driver utvecklingen från produkter till tjänster och upplevelser.

© Dagens Handel, Box 72001, 18172 Lidingö, 08-6704100