23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Håll ordning och reda på marknadsresultat med en ny plattfor

| Medlemsnyhet | Företag Nordiske sponsrat innehåll

Sökordsoptimering så kallad SEO, analys av data på webbplatser, leads, sociala medier och liknande arbetsuppgifter kanske fyller din arbetsdag

Då vet du förmodligen att det kan vara tidskrävande att inhämta data från flera olika platser. Om dessutom en stor del av ditt arbete går ut på att redogöra för vilka resultat dina initiativ skapar för kunden - då kanske du på enkelt sätt kan spara en hel del av arbetsdagens värdefulla tid.

Stora mängder data - skapar tidskrävande arbete

Det dagliga arbetet flyter oftast på, men eftersom marknadsföring många gånger börjar med en analys, som baseras på data från flera olika källor, blir arbetet omfattande och tidskrävande. Att rapportera resultat till kunderna blir en långdragen process, vilket tar mycket av arbetstiden. Det är tid som skulle kunna läggas på annat viktigt, men det finns en enkel lösning som kan skapa både bättre effektivitet och flöde.
Om kunderna enkelt och lättförståeligt ska kunna ta del av de resultat, som er marknadsföring har skapat, kan Agency360 vara en bra satsning. Utan förståelse faller tanken med själva analysen. För att på så detaljerat och inte minst tydligt sätt, kunna ta fram och presentera resultaten för kunden kan en plattform vara till stor hjälp. Om man vill veta mer om plattformen kan man hitta information om den på Agency360.se.

Underlättar och effektiviserar processen
Hanteringen av all data, som själva analysarbetet grundar sig på, kan eventuellt vara komplicerad. Med en heltäckande plattform som Agency360 får kunden översikt över marknadsresultaten. Eftersom plattformen både kan användas för rapportering och administration blir arbetet smidigt och effektivt. Att kunna visa upp resultat från olika initiativ inom marknadsföringen, som ni har skapat, är en viktig del av själva rapporteringen. Och det levererar faktiskt Agency360s plattform på ett enkelt och överskådligt sätt.

Det är ofta en enorm mängd data som ska hämtas, avläsas och analyseras samtidigt. Genom att samla in och presentera all data på ett och samma ställe skapar Agency360s plattform en bättre översikt för både dig och dina kunder.

Hämta och presentera data från olika marknadsföringskanaler med en inloggning
Med Agency360s plattform kan allt hanteras från en och samma inloggning, oavsett om det rör Google, Facebook, Instagram eller LinkedIn. På så vis kan du välja ut och fokusera på just de marknadsföringskanaler som är viktiga för din kund. Vilket gör sammanställningen till kunden smidig, och även att rapporten endast innehåller data från de kanaler som du hanterar.

Fokus ligger inte bara på de olika kanalerna, utan också på att samla in alla typer av leads från kundens webbplats så att du kan få ut så mycket som möjligt av marknadsföringen. Kunderna kan också se vilka företag som har besökt deras webbplats, vilket kan ge dem information om potentiella kunder.

Anpassa plattformens utseende efter ert företag
Plattformens visuella utformning kan justeras och anpassas till ert företag. Med färg och logotyp känner kunden snabbt igen ert företag vilket skapar trovärdighet gentemot kunden, och dessutom ger det ett överskådligt och samlat uttryck.

Kunderna kan enkelt logga in med en kod och får då presenterat resultaten på ett enkelt och överskådligt sätt. Fördelen ligger i att kunden själv, på ett smidigt och lättförståeligt sätt, ska kunna ta del av marknadsanalysen - något som både gynnar dig och kunden.

Medlemsnyhet

Företag
Nordiske sponsrat innehåll

Sänd till en kollega

0.078