23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Förenkla processen att skriva avtal

| Medlemsnyhet | Företag Nordiske sponsrat innehåll

De flesta verksamheter med externa partners har behov av att skriva avtal i en eller annan form.

För stora verksamheter kan det handla om stora mängder avtal som behöver hanteras, administreras, följas upp och arkiveras. Hanteringen blir ofta manuell och tidsödande. Men det finns tjänster som gör det betydligt enklare att hantera avtal.

En tjänst som eSign förenklar processen att signera avtal och gör det möjligt att automatisera stora delar av processen. Med eSign kan ni förkorta svarstider och öka konverteringsgraden avsevärt. Dessutom blir upplevelsen mycket positiv för de som använder sig av tjänsten.

Automatisera avtalsprocessen
Dagens företagsklimat kräver ofta en rad olika underleverantörer för att bli framgångsrik. Men oavsett om det handlar om att teckna avtal med underleverantörer eller kunder så är eSign en tjänst som förenklar processen avsevärt. Det handlar om att automatisera det annars tidsödande arbetet så att resurser och tid kan läggas på kärnverksamheten istället.

Den digitala processen som eSign erbjuder gör det möjligt att skicka, hantera och signera avtal på kontoret eller på språng i mobilen. Tack vare eSign Online kan du använda dig av vilken enhet som helst för att se och hantera avtalen. Dessutom har du möjlighet att ställa in olika val när det gäller flöden, godkännanden och autentiseringar. För att förenkla ytterligare kan du skapa olika mallar för dina dagliga processer.

Anpassa de digitala avtalen efter er grafiska profil
Du har även möjlighet att anpassa de digitala dokumenten och avtalen så att de passar med företagets grafiska profil. Du kan lägga till egna färger, logotyper och slogans. På det sättet blir igenkänningsfaktorn tydlig för kunderna, vilket skapar förtroende och förstärker ert varumärke.

Med hjälp av eSign kan du distribuera dokument till flera parter och få godkännande. Dessutom har du möjlighet att hantera påminnelser och deadlines på ett smidigt sätt. Vill du skicka ett avtal till, säg 500 mottagare, så har du möjlighet att importera din adresslista.

Att förenkla och automatisera avtalshanteringen inom företaget kan göra att ni sparar mycket tid och pengar på sikt. Tid och pengar som ni kan använda till att utveckla företaget precis i den riktning som ni önskar. Istället för att lägga onödig tid på administration har ni möjlighet att fokusera på det som är viktigast.

Med hjälp av moderna tjänster som eSign kan dagens företag stå sig i den hårda konkurrensen som råder inom många branscher idag.

Medlemsnyhet

Företag
Nordiske sponsrat innehåll

Sänd till en kollega

0.064