Detta må vara överväldigande för företag men det presenterar även en möjlighet att injicera ny energi i företag om man väljer att rida på vågen av digital tranformation snarare än att simma motströms.
Anmäl dig gratis till the Nordic eCommerce Summit, NES, tisdag den 13e Oktober, för en heldag fylld med talare i världsklass, värdefulla insikter samt nätverkande med andra företag och potentiella samarbetspartners. Allt detta utan att ens behöva lämna soffan!
Detta årliga evenemang hålls online iår och kommer vara en exceptionell digital upplevelse med utställningsmontrar där du kan interagera med andra företag, få gratisprover av innehåll och demos, nätverk digitalt, och mycket mer.
Årets tema är e-handel inom detaljhandeln efter Covid-19 och hur du försäkrar din plats som ledare för 2021.
- Vad fokuserar e-handel ledare sina ansträngningar och budgetar på i tider av turbulens?
- Hur kan företag bli mer agila, anpassningsbara och öka sin produktiviteten men samtidigt minska sina kostnader?
- Vem kommer att komma ut på andra sidan starkare och vad kommer avgöras på?
Kom och gå utefter vad som passar ditt schema under dagen, från bekvämligheten av ditt eget hem eller kontor.
Missa inte Akeneo's presentation kl. 11:05 för att höra hur man väcker sina kunders passion med en övertygande e-handels upplevelse från Johan Viktorsson från motorcykel och snöskoter bolaget Pierce Group samt produktupplevelse experten Olivier Plas från Akeneo. De kommer diskutera hur man kan skapa den ultimata kundupplevelsen genom att använda sig av Product Experience Management (PXM).
Andra partners inkluderar Shopify, Dotdigital, Klaviyo, Nosto, Klevu, Apsis och Qliro.
Registrera dig idag för en heldag av insikter och nätverkande!
Läs mer om Akeneo och Product Experience Management här.