23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Optimering av försörjningskedjan – en affärskritisk fråga

| Medlemsnyhet | Företag Blue Yonder Nordic AB

De aktörer som tar ett proaktivt grepp om sina processer och vågar investera i nya teknologier har stora möjligheter att komma ut på andra sidan pandemin som starka vinnare.

I en undersökning gjord av Blue Yonder med över 100 företag svarade en majoritet att de vid utbrottet av Covid-19 saknade de verktyg som är nödvändiga för visibilitet i försörjningskedjan. På grund av detta har de haft svårigheter vad gäller att anpassa sig efter de föränderliga omständigheterna.  Tillväxt handlar mer och mer om effektiviseringsåtgärder. Det inkluderar till exempel att kunna se var ens lagervaror finns, att lokalisera sina distributionscenter närmare kunderna och hemmamarknaden och att stärka samarbeten med leverantörer för att upptäcka och lösa problem snabbare. Teknologi är möjliggöraren för allt detta.

Läs hela artikeln här >>

Medlemsnyhet

Företag
Blue Yonder Nordic AB

Vasagatan 23, 8e vån
111 20 111 20
Sverige
Blue Yonder Nordic AB

Sänd till en kollega

0.064