23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Lagerhaus skapar sin butiksupplevelse digitalt

| Medlemsnyhet | Företag Kom Agency AB

Lagerhaus har valt att börja planera och validera sin butiksupplevelse och sina kampanjer med hjälp av digitala butiksytor i 3D

Lagerhaus har valt att börja planera och validera sin butiksupplevelse och sina kampanjer med hjälp av digitala butiksytor i 3D.

Under pandemin har det blivit ännu viktigare för oss att ha en visualiserad tanke om en kommande kampanj att jobba runt innan vi beslutar oss för den slutgiltiga utformningen, säger Laurie Börjesson, Koncept och Visualansvarig.

Med MockShop är mitt arbete för att överföra en tydlig syn på produktsexponeringarna mycket enklare och snabbare.

Framförallt är det en tydligare och effektivare butikskommunikation för ett bättre butiksgenomförande som är målet.

Butiken är central för oss på Lagerhaus där vi inspirerar våra besökare på ett sätt som bara är möjligt på en fysisk plats och det vill vi värna om, fortsätter Laurie.

Medlemsnyhet

Företag
Kom Agency AB

Grev Turegatan 46
114 38 Stockholm
Sverige
Kom Agency AB

Sänd till en kollega

0.064