23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Bra anledningar till att använda HubSpot

| Medlemsnyhet | Företag Nordiske sponsrat innehåll

HubSpot är en plattform samt en helhetslösning för digital marknadsföring.

Plattformen i sig erbjuder bland annat verktyg för försäljning, marknadsföring, logistik och kundservice och det i kombination med ett gratis CRM-system. Det gör att du som företag som väljer att använda dig av HubSpot kan organisera och administrera ditt företags kundrelationer på ett bra sätt. Du kan med fördel ta hjälp av en HubSpot partner för att komma igång på ett enkelt sätt. Men först ska du få ett par bra anledningar till varför du bör satsa på det.

Allt du behöver på ett ställe
En av de saker som gör HubSpot så bra är att du kan samla alla saker du behöver och det under ett och samma tak så att säga. Du kanske idag jobbar med saker som content management system, bloggplattformar, CRM, landningssidor, annonseringsverktyg, sociala medier verktyg med mera. Många gånger är dessa verktyg inte integrerade utan fungerar som fristående lösningar. Det gör att du kan ha det svårt att ha en tillräckligt bra kontroll över din inbound marketing. Särskilt om du måste hoppa mellan olika verktyg som ligger i olika system. Med HubSpot får du allt du behöver helt samlat.

Enkel hantering av content
Om du väljer att använda dig av HubSpot för att bygga din hemsida eller din blogg så kommer du även att kunna ha det som ditt CSM, alltså där du administrerar dina sidor. På samma ställe kan du hantera kampanjsidor, landningssidor för konverterande material så som rapporter eller guider samt mer. Du kan även spåra aktiviteter för leads samt potentiella kunder. Verktygen i HubSpot ger dig även ordning och reda på alla texter och ser till så att de är SEO-vänliga.

Många fördelar med HubSpot
HubSpots plattform är perfekt att använda om du jobbar med inbound marketing och marketing automation. Du kan generera mer kvalitativa leads, få en bra överblick över antal besökare, samt chatta med dem i realtid. Sedan är plattformen även lätt att interagera med andra appar samt att det har ett öppet API. Det möjliggör integrationer med andra system. HubSpot är helt enkelt ett mångfacetterat verktyg som du kan använda för leadshantering och inbound marketing. Det kombinerar CRM, CMS och marknadsföring i digitala kanaler som gör att du enkelt kan mäta hur ni presterar i de olika kanalerna. Det är ett bra verktyg för dig som har ett företag som vill göra det enkelt för dig.

Medlemsnyhet

Företag
Nordiske sponsrat innehåll

Sänd till en kollega

0.063