Äntligen kan vi säga att de två mest oförutsägbara år är bakom oss och kan se klart vad 2022 och framtiden bär. Speciellt med en säljkanal så ombytlig som e-handel så är det vitalt att veta vad man ska satsa på härnäst för att förbli relevant för sina kunder. Men vilka trender är mest relevanta? Man kan inte hålla reda på dem alla och vem har tid att studera konkurrenter och göra egna undersökningar?
Ladda ner denna gratis trendrapport som listar kommande konsumentförväntningar och shoppingbeteende för att vara främst inom retail.
Ladda ner för följande insikter:
- Upptäck hur D2C kan skapa en tydligare varumärkesidentitet och många andra fördelar.
- Lär dig hur man kombinerar fysiska och digitala upplevelser, det bästa av båda världar.
- Förstå hur alla e-handelsspelare kommer eftersträva att förbättra köpupplevelsen och hur detta kan påverka ditt företag.
- Se hur du kan leverera enastående online-upplevelser i det nya året
Dessa trender är framtagna av ledare inom e-handel och dess undersökningar av konsumentbeteende och nya innovationer som kommer under 2022. (Se lista nedan på medverkande skribenter)
Ta del av de största 10 e-handels trenderna här: https://hubs.li/Q012n8jw0
Tips från ehandelsexperterna: Adobe, Akeneo, Vaimo, Nosto, Klevu, Dotdigital, Adyen, Zendesk, Yotpo och Signifyd.