23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

B2B-köpare söker mer än någonsin efter enkelhet, bekvämlighet och snabbhet.

I en intervju med den franska e-handelsmagasinet E-commerce Magazine redogör Nathalie Chapusot för RAJA:s strategiska val för att möta dessa nya krav.

I sin intervju med E-commerce Magazine delar Nathalie Chapusot, Managing Director för Marknadsföring, E-handel och IT på RAJA-koncernen, med sig av de strategiska beslut som ligger till grund för företagets hållbara tillväxt.

Hon presenterar en tydlig vision: att möta B2B-köpares ökande förväntningar genom att leverera en kundupplevelse i toppklass, inspirerad av B2C-standarder.

RAJA:s strategi bygger på fem nyckelpelare: Full kontroll över sitt produktsortiment, En enhetlig datastrategi, Innovation med fokus på att förbättra kundupplevelsen, Ett starkt engagemang för människor, Etik integrerad i varje steg av värdekedjan.


Dessa vägledande principer gör det möjligt för RAJA att behålla närheten till sina kunder samtidigt som vi fortsätter att expandera i Europa.

Rajapack AB
Logistikvägen 2
438 70 Landvetter
Göteborgs stad
Sverige
VAT nummer: SE5568762651

Kontaktperson

RC
BREAKING
{{ article.headline }}
0.065