23948sdkhjf

Gekås försäljning av livsmedel ökar kraftigt

Lågprisvaruhuset tar inte ut sina egna kostnadsökningar för att hålla nere priserna och behålla avståndet till dagligvaruhandeln. 
De stigande matpriserna får allt fler kunder att vända sig till lågpriskedjorna. Det inkluderar även Gekås i Ullared som fortsätter att öka sin försäljning av billiga livsmedel.

– I år har livsmedelshandeln ökat hos Gekås med nästan 24 procent, jämfört med 2019. Men då får man komma ihåg att det är januari, februari som är våra lågsäsongsmåna...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Från Sköllersta till Europa för 30-åriga Nitton93
Efter 17 år – säljer modebutiken och flyttar till Mallorca
Nytt index för Lek- och Babybranschen
Gamestop sparkar sin vd – aktien störtdök
Nytt flaggskepp till Oslo: ”Äntligen till huvudstaden”
Clas Ohlson ska spara ytterligare 100 miljoner
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11