23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Spetskompetens ska snabba på lågpriskedjans e-resa

Mer kunskap om e-handel i organisationen ska påskynda Clas Ohlsons digitala transformationsresa.

Därför investerar nu lågpriskedjan i en bred e-handelsutbildning för utvalda nyckelpersoner som inte arbetar direkt med företagets e-handel.

Syftet med programmet är att öka kunskapen, minska organisatoriska hinder och förbättra samarbetet mellan olika delar av organisationen när det gäller e-handel.

– Vi tror att investeringen i utbildning kommer att vara avgörande för vår fortsatta framgång inom e-handel och är ett viktigt steg i vår fortsatta digitala transformationsresa, säger Clas Ohlsons vd Kristofer Tonström i en kommentar.

Den skräddarsydda utbildningen omfattar ämnen som e-handelsstrategi, omnikanal, logistik, sortiment, pris, kundupplevelse och marknadsföring.

Arrangör är e-handelsexperten Beyond Retail.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141