23948sdkhjf

Spetskompetens ska snabba på lågpriskedjans e-resa

Mer kunskap om e-handel i organisationen ska påskynda Clas Ohlsons digitala transformationsresa.

Därför investerar nu lågpriskedjan i en bred e-handelsutbildning för utvalda nyckelpersoner som inte arbetar direkt med företagets e-handel.

Syftet med programmet är att öka kunskapen, minska organisatoriska hinder och förbättra samarbetet mellan olika delar av organisationen när det gäller e-handel.

– Vi tror att investeringen i utbildning kommer att vara avgörande för vår fortsatta framgång inom e-handel och är ett viktigt steg i vår fortsatta digitala transformationsresa, säger Clas Ohlsons vd Kristofer Tonström i en kommentar.

Den skräddarsydda utbildningen omfattar ämnen som e-handelsstrategi, omnikanal, logistik, sortiment, pris, kundupplevelse och marknadsföring.

Arrangör är e-handelsexperten Beyond Retail.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Från Sköllersta till Europa för 30-åriga Nitton93
Efter 17 år – säljer modebutiken och flyttar till Mallorca
Nytt index för lek- och babybranschen
Gamestop sparkar sin vd – aktien störtdök
Nytt flaggskepp till Oslo: ”Äntligen till huvudstaden”
Clas Ohlson ska spara ytterligare 100 miljoner
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125