23948sdkhjf

Ny duo till Elon Group

Daniel Filipsson och Johan Arvidsson har rekryterats till marknadsteamet hos Elon Group och kliver in på posterna som head of brands & portfolio strategy respektive content manager. Daniel Filipsson har genom sitt tidigare arbete på varumärkes- och designbyrå  arbetat tätt med Elon och får nu ett övergripande ansvar för utveckling av aktörens varumärken.

Johan Arvidsson får uppdraget att ansvara för Elons varumärkeskommunikation i aktörens kanaler.

– Det känns otroligt bra att få med Daniel och Johan i marknadsteamet, säger Christian Dahlborg, marknadschef i en kommentar.

–De bidrar båda med kunskap, erfarenhet och energi vilket jag är säker på kommer att bidra till att förflytta Elon mot nya positioner.

Daniel kommer närmast från varumärkes- och designbyrån OKTO där han arbetat som client director och senior business Advisor och Johan Arvidsson rekryteras från Region Örebro län där han jobbat som employer branding-strateg på Regionkansliet.

Artikeln är en del av vårt tema om På nytt jobb.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.422