23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny duo till Elon Group

Daniel Filipsson och Johan Arvidsson har rekryterats till marknadsteamet hos Elon Group och kliver in på posterna som head of brands & portfolio strategy respektive content manager. Daniel Filipsson har genom sitt tidigare arbete på varumärkes- och designbyrå  arbetat tätt med Elon och får nu ett övergripande ansvar för utveckling av aktörens varumärken.

Johan Arvidsson får uppdraget att ansvara för Elons varumärkeskommunikation i aktörens kanaler.

– Det känns otroligt bra att få med Daniel och Johan i marknadsteamet, säger Christian Dahlborg, marknadschef i en kommentar.

–De bidrar båda med kunskap, erfarenhet och energi vilket jag är säker på kommer att bidra till att förflytta Elon mot nya positioner.

Daniel kommer närmast från varumärkes- och designbyrån OKTO där han arbetat som client director och senior business Advisor och Johan Arvidsson rekryteras från Region Örebro län där han jobbat som employer branding-strateg på Regionkansliet.

På nytt jobb Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.095