23948sdkhjf

Ny kedja vill fajtas om lågpriskunderna

Mer för fler. Så heter Sveriges nyaste retailkedja som ska slåss om kunderna på lågprismarknaden. På nationaldagen den 6 juni invigs den första butiken i Rimforsa, knappt fyra mil söder om Linköping.
Med mottot att vara ”billigast eller minst lika billig” etablerar sig nu ytterligare en kedja i lågprissegmentet.

Utbudet ska vara snarlikt Dollarstores och Rustas med fin- och grovkem, inredning, engångsartiklar och så småningom även produkter för utemiljö och trädgård.

Leverantörer är i första hand producenter i Asien och delar av Europa.

– Vi...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109