23948sdkhjf

”En ny värld på väg att öppnas med Retail Media”

Retail Media är framtiden för alla typer av marknads- och säljkommunikation, menar Visual Arts CMO Monika Lindquist i ett debattinlägg om det hon beskriver som den tredje och största vågen av digital annonsering.
Retail Media som begrepp trendar och vi ser inget som kan stoppa dess framfart. Enligt Insider Intelligence kommer reklamutgifterna för Retail Media i USA att nå 45,15 miljarder dollar 2023, en ökning med nästan 20 procent jämfört med 2022. Tillväxten kommer att öka varje år fram till 2027 med en prognos på 106,12 miljarder dollar.

Men vad handlar...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.141