Globalt är e-handeln den snabbaste växande kanalen för B2B-försäljningen. Innan årets slut väntas den passera 20 miljarder kronor bara i USA. I Sverige följer utvecklingen samma mönster.
Men trots att den digitala B2B-handeln fortsätter att växa stadigt befinner den sig fortfarande i en relativ tidig fas. Till stor frustration för många företagsku...
B2B-kunder missnöjda med e-handeln: ”Missar det grundläggande”
Stort behov för B2B-handeln att modernisera försäljningen på nätet, visar ny rapport.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/91704019.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=4959&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3216&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=2&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=428&accessToken=31b455e08bef42e678343a33f3afb06bda390b596f49d671d2e51dc23fb328ab)
Många företagskunder efterlyser en moderniserad e-handel med bättre prisinformation, snabbare webbsidor och bättre kundservice. Foto: Vladimir Gerasimov/Colourbox
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration