23948sdkhjf

Ingrid tar in 225 miljoner – ”Leveransen lika viktig som pris“

Leveransen är lika viktig som produkt och pris, menar Piotr Zaleski, vd på Ingrid som spätt på kassan ordentligt för att bereda vägen för fortsatt internationell expansion.
Svenskgrundade Ingrid har med sin plattform för leveranser mer än 250 kunder inom detaljhandeln. Nu har techbolaget stängt en finansieringsrunda och spätt på kassan med 21 miljoner euro, motsvarande cirka 225 miljoner kronor. 

– Alla som har handlat på nätet har någon gång haft en dålig leveransupplevelse. Ingrid är här för att ändra på det,&...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109