23948sdkhjf

”Viktigt göra sin hemläxa om AI ska bli en framgång”

Precision blir viktigare än volym när förstahandsdata blir avgörande för företag som strävar efter att anpassa sig till nya kundbehov, skriver Martin Lindahl, retailansvarig på Salesforce Sverige, i ett debattinlägg. 
Det nya året har börjat i moll. Den svenska e-handeln dök under sista kvartalet, en tid som vanligtvis präglas av köpglädje och välbehövligt klirr i kassan för de företag som ska överleva det nya årets fattigmånader. Som om det inte vore nog, verkar kraven från kunderna bara växa sig större vad gäller individanpassning, leveranser och kundservice.
...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Dagens Handel och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.489