23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Vero Moda-chefen om unika modellen: ”Alla våra butiker är e-handlare”

Vero Moda satsar på ett nytt feminint koncept. Vid sidan av pågår en långsam förändring av butiksnätet. ”Det handlar om att optimera det vi har”, menar Anna Karin Holck.

Ett nytt butikskoncept håller på att rullas ut i Vero Modas butiker.

– Det blir en mycket varmare och mjukare framtoning. Vi tycker det känns feminint och välkomnande.

Det säger Anna Karin Holck, som är retail country manager för Vero Moda i Sverige.

Väggarna målas i varma färger, i bruten ton mot beige. Det är mycket trädetaljer och även belysningen blir varmare.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078