23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Lidls nya citykoncept ska dra trafik till gallerior – se bilderna

Lyx och lågpris samsas när Lidls filialer integreras i två gallerior i centrala Berlin. 

Två lyxgallerior i Berlin har omfamnat lågpriskedjan Lidl. Med lyx och lågpris sida vid sida ska galleriorna på Hermannplatz och på Kurfürstendamm öka sin attraktionskraft.

Lidl har inrett butikerna för att de ska passa in i miljön; med träpaneler, modern design och extra fokus på färskvarorna, särskilt frukt och grönt, bakverk och mejeriprodukter. Trots begränsad yta består sortimentet av totalt cirka 4 300 produkter, inklusive non-food. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.152