23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Kappahls onlineoffensiv fortsätter – expanderar i Europa via Zalando

Genom att sälja utvalda produkter via Zalando har klädkedjan nått många nya kunder – och nu lägger Kappahl Group till ytterligare fyra marknader.

I december fick kunder i Sverige, Finland, Danmark och Polen möjlighet att köpa utvalda produkter från klädvarumärkena Newbie och Kappahl via e-handelsjätten Zalando – en satsning som enligt företaget varit mycket lyckad.

– Vi har fått en flygande start och nått många nya kunder på de marknader där vi finns på Zalandos plattform. Nu följer vi försäljningen med spänning, säger Therese Larsson, säljansvarig för tredjepart på Kappahl Group.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078