23948sdkhjf

”Det här ska jag göra själv” – Stadiums vd om kulturen bakom framgången

Sporthandeln har haft tre tunga år men Stadium har stuckit ut. Med starka resultat, växande e-handel och lojala kunder. Vd:n Karl Eklöf pekar på kultur, egna varumärken och värderingsstyrda val som nyckeln till framgången.
Sportbranschen, har varit präglad av motgång i kvartal efter kvartal, men tillslut så kom andrummet. Under det första kvartalet i år ökade försäljningen med 7,6 procent – den första uppgången sedan pandemins slut.

Men medan många aktörer har kämpat i motvind har en spelare fortsatt att leverera starka resultat: Stadium. Trots minskad försäljning i...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.096