23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Trustvoice-grundaren: Därför är omdömen affärskritiska för din verksamhet

Kundomdömen har blivit affärskritiska – inte bara för att bygga förtroende utan för att driva tillväxt. Det menar Kristofer Arwin, vd för Trustvoice.

Tidigare i år meddelade Testfreaks att man planerar att expandera utomlands. I samband med expansionen presenterade man även en varumärkesuppdatering, som bland annat innebar ett namnbyte till Trustvoice. Beslutet, enligt vd:n och grundaren Kristofer Arwin, handlade egentligen om en sak: förtroende.

– Att prata om recensioner är att bara skrapa på ytan. För företag är det en förutsättning för att kunna bygga förtroende på riktigt. Här är Trustvoice en garant för att det görs på ett bra sätt, berättade Kristofer Arwin i ett pressmeddelande i mars.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.105