23948sdkhjf

Butikssatsningen ger smyckesmärket rejäl skjuts – ”Kommer dubbla”

Smyckesvarumärket Edblad & Co redovisar starka siffror för 2024.
Smyckesbolaget Edblad & Co, som säljer produkter under varumärket Edblad, ökade nettoomsättningen med 20 procent, från runt 240 till runt 286 miljoner kronor, under fjolåret. Samtidigt som försäljningen ökade har bolaget också lyckats behålla en god marginal. Vinsten landade på runt 59 miljoner kronor, vilket innebär att Edblad & Co hade en...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095