23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Katalog på nätet

Redcats satsar på vanligt katalogblädder i e-butikerna för att öka internetförsäljningen.

Redcats Nordic med varumärkena Ellos och Josefssons, satsar mer på e-butikerna. Bland annat finns numera den vanliga postorderkatalogen utlagd på nätet. - Jag är övertygad om att den nya tjänsten kommer att få ännu fler att prova på att handla på nätet, säger Roland Bengtsson, internetchef hos Redcats Nordic. Andra finesser är att kunden kan spåra sitt paket från lager till dörr och lagra måttuppgifter i en personlig profil. Internetförsäljningen står idag för 15 procent av Redcats Nordics försäljning. 15 procent av Ellos försäljning sker via nätet och 22 procent av Josefssons, meddelar företaget.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|