23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

EMV på Bergendahls?

Bergendahlsgruppen förbereder ett eget lågprissortiment och förordar ökad samordning av varumärket bland kundföretagen.

I en intervju i Dagens Industri säger Bergendahlsgruppens vd Spiros Mylonopoulos att företaget förbereder ett lågprissortiment. Men det rör sig enligt honom inte om EMV, utan om ett samarbete med olika leverantörer om ett hundratal lågprisartiklar. I samma intervju talar Mylonopolous om samordning av varumärket bland kundföretaget, men tillbakavisar tanken på att det rör sig om centralstyrning. - Ju mer gemensamt man uppträder på marknaden desto bättre. Idag har i princip varje butik sin egen profil, men ett försök till samordning vore bra.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078