23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Bokia byter byrå

Bokhandlarkedjan Bokia förändrar sin marknadsföring för att nå fler kunder.

Med en ny pr-byrå och en ny reklambyrå ska kedjan få ett starkare varumärke. – Det kommer att hända en del i vår marknadsföring, vi kommer inte att byta strategi men vi ska förändra och locka våra kunder till butikerna på ett mer aktivt sätt än tidigare. Det kommer att hända roliga saker i våra butiker, mer kan jag inte säga just nu, säger Erik Engström, marknadschef på Bokia till Dagens Handel. Bakom förändringen av kedjans marknadsföring finns bland andra pr-byrån Rubrik som ska göra Bokias kundtidning som kommer att göras om en del och reklambyrån Mecka som ska ta hand om marknadsföringen. Bokiakedjan har närmare 100 butiker från Malmö till Boden, i år firar kedjan 20 år.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11