23948sdkhjf

Ellos lanserar kundstyrd e-handelssajt

Kunderna ska få betygsätta kläderna på Ellos nya sajt. Kundernas köpbeteende ska ge en bättre kundanpassad shoppingsajt.

Kommentarer om produkterna, betyg på dessa och mer personligt anpassade rekommendationer ska locka flera att handla hos postorderföretaget Ellos. – Det här kommer att hjälpa oss att slå nya rekord när det gäller tillväxt genom våra e-handelskanaler. En modig ambition med tanke på att vi redan i nuläget har en väldigt hög tillväxttakt, säger Françoise Dévé, vd Redcats Nordic, där Ellos ingår. Det nya e-handelssystemet är en del av Redcats, som äger Ellos, nya försök att locka fler kunder till webben. Redcats Nordic är Nordens ledande distanshandelsföretag med bland annat varumärkena Ellos, Josefssons, La Redoute och Catalog. Koncernen omsatte under förra året 3,1 miljarder kronor. Redcats Nordic är en avdelning till Redcats Group som har 20 000 anställda i 26 länder och är noterat på Parisbörsen.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094