23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Norrlands Guld lanserar jeans

Cheap Mondays designer Örjan Andersson har designat jeans för Spendrups ölmärke Norrlands Guld.

Örjan Andersson är designer på Cheap Monday och klädkedjan Weekday. Jeansen visas första gången på modeveckorna i Köpenhamn och i Stockholm. Varje par byxor är utrustat med en kapsylöppnare. - Jeans är ett okomplicerat plagg som alla kan känna sig bekväma i. Vi tror att de flesta som uppskattar Norrlands Guld också har jeans som ett av favoritplaggen i garderoben. Genom samarbetet med Örjan Andersson fick vi ett perfekt tillfälle att sätta Norrlands Guld i ett spännande och oväntat sammanhang, säger Fredrik Sverkersten, varumärkesansvarig för Norrlands Guld i ett pressmeddelande. Jeansen kommer att sys upp i tusen exemplar och säljas i utvalda butiker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.096