23948sdkhjf

PUB lanserar nya märken i Sverige

Nya varumärken och egna butikkoncept har blivit PUB:s nya signum. Nu lanseras flera varumärken som tidigare inte funnits i Sverige.

Stockholmsvaruhuset PUB har under det senaste året genomfört en omfattande renovering. I september slog man upp portarna för PUB.03 som är övervåningen där sångerskan Nina Persson är kreativt ansvarig. Nu tar PUB helt nya varumärken till Sverige. Ny på våning tre blir svenska Freja Kjellbergs smyckeskollektion PAZ. Det är armband och örhängen med den internationella fredssymbolen på. New Yorkdesignern Wendy Mullins varumärke Built By Wendy dyker upp i varuhuset liksom designern Diana Orving som i december släpper en minikollektion specialdesignad för PUB:s manliga kunder. Vintagebutiken What Comes Around Goes Around, WCAGA, som lockar Hollywoodkändisar i USA börjar sälja sina vintageplagg på PUB.03 och Let´s shop vintage blir en ny avdelning i Le Shops butik på våning tre. PUB.02, alltså andra våningen, slår upp portarna i november. Där ska modet vara mer dressat än på PUB.03.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079