23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

H&M fokuserar på Asien

Tokyo, Hong Kong och Shanghai är H&M:s stora fokus i Asien för tillfället.

För H&M är Tokyo hett, två nya butiker är kontrakterade att öppna där innan hösten 2008. I Hong Kong har den största butiken blivit ännu större sedan den öppnades i våras. Butiken var tre våningar då den öppnades i dag är den fyra våningar och har en butiksyta på ungefär 3 500 kvadratmeter. Men några nya orter är inte på gång i Asien ännu, till exempel lär inte Peking se någon H&M-butik innan sommar-OS. – Vi är mycket nöjda med vad vi har uträttat och hur framgångsrika vi har blivit. Vi är en del av H&M:s tillväxt. Men vi har ingen stress, utan ser hur saker och ting utvecklar sig, säger Lex Keijser, Kinachef för H&M, till Dagens Industri.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094