23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Weekday öppnar konceptbutik i Stockholm city

I dag är det dags för Weekday att slå upp dörrarna till sin största konceptbutik. Butiken blir belägen på Drottninggatan i Glashuset mitt emot PUB.

Totalt disponerar Weekday 1 500 kvadratmeter på tre plan. Weekday ligger bland annat bakom det egna märket Cheap Monday som nu finns i mer än 1 000 butiker världen över. Man kommer också sälja andra märken i modehuset. – Vi har satsat betydande kraft på att utveckla PUB och Glashuset till två spännande koncept mitt i city. Med Weekday som garant för en stor kundtillströmning i Glashuset är den här satsningen helt rätt och ligger i fas med omprofileringen av PUB, säger Staffan Linde, vice vd för Atrium Ljungberg. Glashuset ägs av Atrium Ljungberg.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126