23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Framtidens butik – vilka var där

Bildspecial! Många handelsnära branscher möttes i givande och heta diskussioner under Framtidens Butik. Samtalen gick varma kring borden efter att bland annat Elgigantens vd Anders Nilsen ifrågasatt vad som är den viktigaste konkurrensfaktorn i butik för framtidens kunder.

Fyra av fem seminariedeltagare trodde att personalen är det viktigaste konkurrensmedlet i framtiden. Anders Nilsen adderade bland annat inspiration i butikerna och visat miljöengagemang till faktorerna som kommer att knuffa kunderna i rätt riktning i framtiden. Att finnas i rätt läge menade han också blir avgörande. – Är du bäst på din lokala marknad, överallt där du finns, så är du bäst i världen, sa Anders Nilsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126