23948sdkhjf

Det är Gooh i Årets inredningsidé

Årets bästa inredningsidé har färdigmatkedjan Gooh kommit med. Genom nytänkande och kreativa idéer när butikerna etablerats på ett allt större antal orter i Sverige har man också lockat kunderna i en allt större grad.

Vad är ledstjärnan när Gooh jobbar med inredning? – Att det ska vara en exponering som skapar intresse, är säljande och ger känslan av kvalitet och nytänkande. Vi vill att gästen ska se Gooh som ett alternativ till att köpa take away på till exempel en hamburgerrestaurang eller att laga maten själv, säger Jonas Regner som är försäljnings- och marknadschef för Gooh. Kommer ni att utveckla inredningsidén? – Vi har förbättrat tusen och en saker sedan vi lanserade de moduler vi har i dagligvaruhandeln. Målet är väl att kunna sätta in en färdig Shop in Shop-modul i en butik på max sex timmar. Övriga nominerade var: PUB (plan 3), Telenor

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062