23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Klädjätte bäst på ny teknik

H&M var bäst på att använda sig av ny teknik i handeln under 2007. Bland annat har bolaget använt ny teknik på sin hemsida.

Vilken är den viktigaste implementeringen av ny teknik som ni använt i er marknadsföring under 2007? – Det är att vi börjat använda videopodcasts på vår hemsida i samband med våra kampanjer. Kunderna kan själv gå in och titta på filmer. Sedan har vi också öppnat en virtuell butik i datorspelet SIMS. Till exempel hade vi 60 plagg ur sommarkollektionen som datorspelarna kunde prova i den virtuella butiken, säger Jörgen Andersson, marknadsdirektör för Hennes & Mauritz. Övriga nominerade var: Coop Forum, NetOnNet

BREAKING
{{ article.headline }}
0.098|instance-web01