23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Hemma hos Bruno ska locka nya kunder

En bredare publik ska hitta till gallerian Bruno på Götgatsbacken i Stockholm.

Därför har man hittat på reklampersonligheten Bruno som i dag, tisdag, har sin första egna ”hemma-hos-fest” i gallerian. - Tidigare vände Bruno sig till en smal, extremt trendmedveten publik, men vi vill visa att gallerian är en skön plats för alla där man kan hänga, slappa och shoppa. Fortfarande ska Bruno vara en annorlunda galleria, men vi vill öka kännedomen och locka fler hit, säger Sara Falkevik ansvarig för marknadsföringen av Bruno till Dagens Media. Målgruppen hittills har varit trendiga och modemedvetna storstadsmänniskor i åldrarna 18 till 35 år.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093