23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny webbutik satsar på veckovaror

I helgen öppnade en ny webbutik som satsar på en ny slags erbjudanden. Det är varor som finns till försäljning under vecka och sedan tas bort.

Butiken It-handel.se skiljer sig från konceptet som finns sedan tidigare hos andra, exempelvis bloggerskan Blondinbellas butik, där kunden har ett dygn på sig att handla – så kallade One Day-One Deal-koncept. I den nyöppnade butiken har kunderna en vecka på sig att bestämma sig för inköp eller ej. – Vi kommer bedriva en vecko-butik som innebär att vi publicerar ett antal erbjudanden varje söndag som sedan gäller i en vecka, säger Sebastian Nilsson, ägare till It-handel.se.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|