23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Glitter gör tv-reklam

Smyckekedjan Glitter vill nu ta markandsandelar och väljer att göra tv-reklam för att positionera varumärket.

Tv-reklamen är ett steg för Glitter, som ägs av Bergendahls, att expandera företaget. Totalt räknar kedjan med att göra tre reklamfilmer om 20 sekunder vardera. Filmerna kommer att synas i tv-rutorna från slutet av maj och under resten av året. – Lågkonjunkturen är ingen nackdel för oss. Glitter är rätt för den modemedvetna som ständigt vill förnya sig och förstärka sin profil, utan att bli ruinerad. Det är lättare att kommunicera i mediabruset när andra drar ner. Därför väljer vi att satsa nu, säger Björn Krasse, vd för Glitter.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03