23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Pucko gör egen klädkollektion

Nu ger sig varumärket Pucko in i modevärlden, tillsammans med klädföretaget ATC Stockholm har Arla tagit fram en klädkollektion.

Arla ska genom samarbetspartnern ATC börja sälja sport- och fritidskläder under samma namn som chokladdrycken Pucko. Nu lanserar företagen en kollektion som knyter an till utomhusaktiviteter, trevlig gemenskap och goda drycker. – Pucko är ett välkänt och omtyckt varumärke med en 50-årig historia i Sverige. Vi har tagit fasta på den nostalgi som omger varumärket och designat en kollektion kläder som ändå känns samtida. Det finns mycket positiv energi och humor i varumärket och det har vi velat förmedla i vårt bildspråk på webbplatsen, säger Anders Strand, ansvarig för kollektionen på ATC Stockholm.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web03