23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Byrå klar för Liljeholmstorget

Stockholmsstadsdelen Liljeholmen med sin sprillans nya galleria invigs under hösten. Det blir Ymer Reklambyrå som kommer att sköta marknadsföringen av gallerian.

Totalt ska Liljeholmen innehålla 90 butiker, caféer och restauranger när fastighetsbolaget Citycon genomfört sina planer. – Vi har fått ett unikt tillfälle att utveckla en ny och köpstark del av Stockholm som hittills har varit en vit fläck på både service- och shoppingkartan, säger Ulf Attebrant, vd för Citycon i Sverige. Centrumet blir tre våningar högt och totala ytan är cirka 30 000 kvadratmeter. Marknadsföringen av Liljeholmstorget ska Ymer reklambyrå stå för. – Vi vill göra Liljeholmstorget till den självklara vardagliga handels- och mötesplatsen för dem som pendlar, bor och jobbar nära Liljeholmen. Kvarterskänsla är något som kommer att genomsyra både kommunikation och känsla på plats, säger Mats Wallin, vd på Ymer. – Ymer presenterade ett spännande kreativt koncept för både den fysiska mötesplatsen och webben, säger Marita Floman, centrumchef för Liljeholmstorget, som ägs av Citycon.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.127|instance-web04