23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Kravs butikskampanjer lyfter

Aktiviteter i butiker har effekt. Den slutsatsen drar Krav efter att under året ha genomfört tre kampanjer.

Årets sista kampanj gjordes tillsammans med Stockholms butikskött och i butikerna steg försäljningen av kampanjprodukten med mellan fem och tio gånger. – Även de siffror som syns efter kampanjen visar på bättre försäljning, säger Marina Edvardsson på Stockholms butikskött. Krav kommer fortsätta att arbeta i butiker. – Det är ett tydligt sätt att hjälpa konsumenterna att göra ett medvetet val för en hållbar livsstil, säger Pia Högström, marknadschef på Krav i ett pressmeddelande.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078