23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

H&Ms nya samarbeten

T-shirtmärket Black Book, designduon Vår, samt illustratörerna Beata Boucht och Hiroki Tsukuda är H&Ms nya modesamarbeten under våren 2010.

Bakom märket Black Book står 18-årige André Lorens som rönt framgång med sina egen-trycka t-shirtar. Han kommer att välja ut och specialdesigna sina favorittryck bland bildförslag som intresserade kan skicka in till hm.com. T-shirtarna kommer sedan att dyk upp i kedjan butiker i april. – Från och med januari kommer man att kunna läsa om min historia på hm.com och ladda upp egna bilder, som jag sedan väljer mina favoriter från, säger André Lorens, i ett pressmeddelande. H&M presenterar även nya samarbeten för sin barn- och herrklädeskollektion. Illustratören Beata Boucht ska skapa tryck till flickplaggen, medan desigduon Vår kommer att skapa trycken till pojkkläderna. För herrklädeskollektionen har H&M anlitat den japanska illustratören Hiroki Tsukuda.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|