23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Odd Mollys herrsatsning namngiven

Post fire dew är namnet på Odd Mollys satsning på herrkläder. Modevarumärket ingår som ett eget varumärke i Odd Molly-koncernen.

Post fire dew blir namnet på varumärket som tagits fram av Odd Mollys Per Holknekt tillsammans med chefsdesignern för herr, Ylva Liljefors. Kollektionen lanseras hos externa återförsäljare till hösten 2010 i Sverige men även internationellt via säljagenter i bland annat Norge, Tyskland, Belgien, England, Italien, Spanien och Schweiz. Kollektionen omfattar ett 60-tal plagg och har fokus på jackor och överdelar. Koncernen skriver i meddelandet att lanseringen av herrkollektionen inte väntas ha någon avsevärd påverkan för koncernens resultat under innevarande år.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111|