23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Acne, Cheap Monday och Adidas i topp

80- och 90-talister gillar Acne och Nike visar en undersökningen om heta varumärken.

Om ungdomarna själv får välja så väljer det gärna jeans från Acne och sportkläder från Nike visar en undersökning om hetaste varumärken kallad Brilliant Brands gjord av Tomorrow Story tillsammans med Mecenat och varumärkesforskaren Niklas Persson. Drygt 3 000 personer födda mellan 1980 och 1994 har ingått i undersökningen. Hetaste varumärkena bland ungdomar 2010: Jeans 1. Acne 2. Cheap Monday 3. Levi’s Sport: 1.Nike 2. Adidas 3. Puma

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web03