23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Stadium går vidare med upplevelseformat

Efter att ha testat upplevelsebutiken i Sisjön i Göteborg öppnar nu Stadium sitt andra sportvaruhus, den här gången i Stockholm.

Formatet har testats i butiken i Sisjön och den nya butiken innebär att testet fallit ut väl. - Vi är mycket nöjda och stolta över utfallet med vår pilotbutik i Sisjön Göteborg och etableringen i Barkarby känns som ett naturligt steg för oss när det gäller destinationsbutiker i storformat, säger Gustaf Öhrn, koncernchef i Stadium. Butiken, som öppnade i går torsdag, är 3 000 kvadratmeter och jämfört med andra Stadiumbutiker rymmer den fler avdelningar, större utbud och bättre möjligheter att testa produkterna redan i butiken.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web02