23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nytt i toppen på Varma Koppen

Campbells Soup, med varumärken som Blå Band och Varma Koppen byter Sverigechef.

John Keding är ny landschef för Sverige och Danmark. Campbell Soup Sverige har idag varumärkena Touch of Taste, Blå Band, Bong, Varma Koppen och Campbell’s. Den 1 oktober tillträdde John Keding sin nya tjänst där han blev ansvarig för den dagliga driften av den svenska verksamheten och kontoret i Sverige. John Keding har haft rollen som försäljningsdirektör på Campbell’s sedan 2009 och har tidigare arbetat på Findus. - Det är väldigt inspirerande att få arbeta med varumärken som är både marknadsledande och älskade och jag ser fram emot att få vara en del i utvecklingen av dessa, säger John Keding.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|