23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Allt för föräldrar i e-handelsoffensiv

Genom förvärvet av Say Dada och två nyckelrekryteringar ska Allt för föräldrar bli störst inom familj på nätet.

Den första oktober köpte föräldracommunityn Allt för föräldrar e-butiken Say Dada, med ett sortiment av barnkläder och leksaker. Nu meddelar företaget att man rekryterat Ulrika Magnusson som produktchef. Hon kommer närmast från Rexinus AB, Barnens Hus och Babyland där hon arbetat som marknadsansvarig och produktchef. Som e-handelschef har Fredrik Norberg rekryterats. Han har en entreprenörsbakgrund och har drivit upp ett antal företag inom e-handel och tredjepartslogistik. Allt för föräldrars ledning är mycket nöjd med rekryteringarna och hoppas att de ska leda till en tätposition inom familjesegmentet på internet. - De är ett riktigt ”Dream team” för att förverkliga våra visioner inom e-handel, säger Peter Scheffer VD, Allt för föräldrar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03