23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Så shoppar den nya konsumenten

Hur shoppar den nya konsumenten? Vad drar kunderna till butiken, eller handlar de bara på nätet i framtiden? Kom och lyssa på trendbyrån BAS som tillsammans med Dagens handel presenterar de senaste shoppingtrenderna bland kunderna.

Nu har varumärkes- och designbyrån Bas återigen spanat in i framtiden och presenterar nya trender för handeln. Kunden vill ha individanpassade lösningar och möjlighet att shoppa var som helst och hur som helst: med mobilen ute på stan, på nätet hemma vid köksbordet och gratis i en prova-på-butik. – Nu när vi går ut ur lågkonjunkturen konsumerar vi annorlunda, säger Catrin Myhrman på varumärkes- och designbyrån Bas. Konsumenten köper inte bara oreflekterat utan väljer produkter och tjänster som stämmer överens med våra värderingar. – När vi inte längre behöver titta så noga i plånboken finns det utrymme för mer värdedriven konsumtion. Efterfrågan växer markant för tjänster framöver – både traditionella som städning, och nya som personliga tränare.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|