23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Dagens Handel
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Björn Borg byter marknadschef

Den nya marknadschefen hämtas från bryggeribranschen. ”Jag har varit lojal med deras kalsonger sen tonåren”.

I februari blir Erik Jarnsjö ny marknadschef i Björn Borg. Han efterträder Rocky af Ekenstam Brennicke, som istället börjar på Gant. Erik Jarnsjö är idag marknadschef på Spendrups med ansvar för ölsortimentet. Han har tidigare varit marknadschef inom Unilever. Den tillträdande marknadschefen är bekant med varumärket, då han använt kalsongerna sedan tonåren. Men han ser också utmaningen med ett varumärke med olika produktkategorier. - Ett område som är ganska uppenbart är att varumärket kan uppträda mer stringent över alla olika produktsegment, säger Erik Jarnsjö till Dagens Media.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|